Co to jest saszetka?

Aby ułatwić Państwu składanie zapytań w zakresie pakowania Państwa produktów, przedstawiamy listę zagadnień, które potrzebne są do przygotowania przez nas oferty jak najbardziej zbliżonej do Państwa oczekiwań:

  1. Laminat - proszę podać rodzaj laminatu, możemy także zaproponować odpowiedni laminat dla Państwa produktu,
  2. Projektowana ilość kolorów na nadruku,
  3. Rozmiar saszetki - proszę podać wymiary saszetki, możemy także dobrać odpowiedni rozmiar do gramatury, którą Państwo chcą zapakować,
  4. Rodzaj pakowanego medium (płyn, proszek, perfumy itd.),
  5. Ilość, jaką chcą Państwo wyprodukować.

Część przedsiębiorstw oferujących konfekcjonowanie po analizie rynku decyduje się na rozszerzenie swojej oferty sprzedażowej o saszetki, bądź zaczyna używać ich w akcjach promocyjnych.

Z naszego doświadczenia wynika, że w większości przypadków saszetki świetnie wspierają sprzedaż produktu docelowego oraz bardzo dobrze radzą sobie, jako produkt podstawowy.

Pierwszym etapem powstania saszetki jest stworzenie wizji zarówno jej szaty graficznej, jak i żądanej pojemności czy kształtu. Konfekcjonowanie wyrobu sprzedawanego docelowo w innych opakowaniach, najczęściej odbywa się przez pakowanie w saszetki, które posiadają szatę graficzną reklamowanego wyrobu i mają pojemność jednorazowej dozy.

Dla saszetek będących docelowym opakowaniem należy zaprojektować nową szatę graficzną i dobrać dozę. Zarówno grafika saszetki, jak i jej wielkość mają bezpośredni wpływ na jej cenę, szczególnie przy małych nakładach.

Nie są to oczywiście jedyne elementy wpływające na cenę usługi.

Po zaprojektowaniu szaty graficznej, określeniu objętości i rodzaju preparatu, jaki chcemy zapakować w saszetki należy dobrać:

  • Rodzaj laminatu,
  • Ilość kolorów i technikę druku,
  • Format i kształt okakowania.

Zapraszamy do kontaktu, chętnie pomożemy w znalezieniu najlepszego rozwiązania.