Co to jest saszetka?

Aby ułatwić Państwu składanie zapytań w zakresie pakowania Państwa produktów przedstawiamy listę zagadnień, które potrzebne są do przygotowania przez nas oferty jak najbardziej zbliżonej do Państwa oczekiwań:

  1. laminat - proszę podać rodzaj laminatu, możemy także zaproponować odpowiedni laminat
  2. projektowana ilość kolorów na nadruku
  3. rozmiar saszetki - proszę podać rozmiar saszetki, możemy także zaproponować odpowiedni rozmiar
  4. rodzaj pakowanego medium (płyn, proszek, perfumy itd.)
  5. ilość jaką chcą Państwo wyprodukować

Część przedsiębiorstw oferujących konfekcjonowanie po analizie rynku decyduje się na rozszerzenie swojej oferty sprzedażowej o saszetki, bądź zaczyna używać ich w akcjach promocyjnych.

Z naszego doświadczenia wynika, że w większości przypadków saszetki świetnie wsparły sprzedaż produktu docelowego oraz bardzo dobrze radziły sobie jako produkt podstawowy.

Pierwszym etapem powstania saszetki jest stworzenie wizji zarówno jej szaty graficznej, jak i żądanej pojemności czy kształtu. Konfekcjonowanie wyrobu sprzedawanego docelowo w innych opakowaniach, najczęściej odbywa się przez pakowanie w saszetki, które posiadają szatę graficzną reklamowanego wyrobu i mają pojemność jednorazowej dozy.

Dla saszetek będących docelowym opakowaniem należy zaprojektować nową szatę graficzną i dobrać dozę. Zarówno grafika saszetki jak i jej wielkość mają bezpośredni wpływ na jej cenę, szczególnie przy małych nakładach.

Nie są to oczywiście jedyne elementy cenotwórcze.

Po zaprojektowaniu szaty graficznej, określeniu objętości i rodzaju preparatu jaki chcemy zapakować w saszetki należy dobrać:

  • rodzaj laminatu
  • technikę druku
  • format i kształt

Firma konfekcjonująca powinna pomóc w znalezieniu najlepszego rozwiązania.